Аналіз виховної роботи за 2019-2020 навчальний рік по Собицькому НВК ЗОШ І-ІІІст. - ДНЗ

Виховна робота Собицького навчально-виховного комплексу загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад у 2019 - 2020 н.р. здійснювалася відповідно до нормативно – правових документів з питань виховної роботи, а саме Закони «Про освіту», «Про загальну середню освіту”, «Про охорону дитинства”, Державну Програму «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», «Концепцію виховання дітей та молоді”, «Концепцію громадянського виховання”, «Національну доктрину розвитку освіти”, «Конвенцію про права дитини”, «Декларацію прав дитини” та нормативно – правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, Депатаменту освіти Сумської обласної державної адміністрації, районного управління освіти, органів місцевого самоврядування.

Керуючись річним планом роботи школи на 2019-2020 н.р. педагогічний колектив школи спрямовував виховну роботу протягом 2019-2020 навчального року на виконання рекомендацій програм: «Освіта», «Діти України», «Здоров’я нації», «Протидії захворюваності на туберкульоз», «Запобігання та протидія торгівлі людьми», «Утвердження гендерної рівності в українському суспільстві», «Забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, підтримки ВІЛ-інфікованих, хворих на СНІД, шкідливих звичок серед школярів та учнівської молоді», «Європейської інтеграції», «Подолання дитячої безпритульності», Цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я нації, «Національного плану дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини до 2021р.», «Програми щодо реалізації завдань, визначених в Указі Президента України від 15.03.2002 № 258 «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя», Програми правової освіти та виховання, Комплексного плану заходів щодо попередження насильства в сім’ї, Обласної програми патріотичного виховання молоді; наказів по школі та річного плану виховної роботи.

Виховна робота в навчально-виховному комплексі була підпорядкована проблемному питанню «Організація навчально-виховного процесу на основі визначення та розвитку нахилів, здібностей, обдарувань школярів з метою їх життєвого самовизначення і самореалізації».

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи здійснювалися за основними напрямками:

· національно-громадянське виховання;

· екологічне виховання та формування здорового способу життя;

· військово-патріотичне виховання;

· морально-правове виховання;

· художньо-естетичне виховання;

· творчий розвиток особистості;

· родинно-сімейне виховання;

· статеве виховання.

Виховна система школи базується на спільній творчій діяльності учнів, учителів та батьків згідно Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх закладів України за такими напрямками:

- ціннісне ставлення до себе;

- ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;

- ціннісне ставлення до суспільства і держави;

- ціннісне ставлення до праці;

- ціннісне ставлення до природи;

- ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

В основу діяльності школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

Виховна робота НВК була спрямована на вирішення таких завдань:

• створення умов для розумового, духовного, морального, фізичного розвитку учнів;

• турбота про здоров'я учнів, пропаганда здорового способу життя;

• естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів до дорослого життя;

• виховання громадсько-патріотичних якостей завдяки продовженню краєзнавчої та патріотичної роботи;

• сприяння набуттю дітьми патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів.

• профілактику шкідливих звичок;

• формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.

• залучення учнів до участі у плануванні здоров’язберігаючої діяльності закладу.

Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі працювало 3 класних керівники і 2 класоводи 1-4 класів, 7 класних керівників 5-11 класів, 1 педагог-організатор.

В закладі діє учнівське самоврядування. Воно здійснювалося через роботу дитячої організації «ТЕМП», яку очолює президент Шалда Вікторія.

Метою самоврядування є формування в учнях почуття господаря школи, класу, активної життєвої позиції, вміння співпрацювати на принципах партнерства. Залучати до громадської діяльності, стимулювати їх творчу ініціативу, розвивати організаторські здібності. Робота шкільного парламенту свідчить про небайдужість до проблем школи, країни, готовність зробити посильний внесок до вирішення суспільно значущих справ. Його члени є активними учасниками всіх заходів у школі.

Але є проблеми у роботі учнівського самоврядування. Серед наявних проблем – недостатня ініціатива учнів, удосконалення роботи учнівського самоврядування.

Протягом 2019-2020 н.р. учнівське самоврядування проводило акції: «Учитель не повинен бути самотнім», «Посадимо своє деревце» , «Вітальна», «Турбота» (прибирання Пам’ятника загиблим воїнам), «З Новим роком, спонсоре школи!», «Вітальна» ( з 8 Березням вітали вчителів-пенсіонерів). До 34-ої річниці аварії на Чорнобильській АЕС написали звернення до жителів с. Собич, в якому нагадали про сімох ліквідаторів – жителів нашого села (один з них помер), завдячуючи яким ми маємо змогу жити, подякували ім. за мужність, відповідальність та добросовісну роботу. До Дня матері провели акцію "Найкращі квіти - для мами". 75-а річниця Дня Перемоги відзначалася в умовах карантину, але і учні, і їх батьки долучилися до Всеукраїнської акції «Наш полк», а всіх жителів села привітали онлайн з Днем пам’яті та примирення. 17 травня , в День пам’яті жертв політичних репресій, ми приєдналися до акції "Дзвін пам'яті", яку організував Національний історико-меморіальний заповідник "Биківнянські могили" – місце найбільшого розстрілу політв’язнів.

До свята Дня вчителя члени учнівського самоврядування розробили план дня, підготували привітальні номери та подарували кожному вчителеві власноруч виготовлені букети з осіннього листя, привітали учителів-пенсіонерів. Учні допомагали оформляти зал та проводити конкурси під час проведення свята «Здрастуй, осінь!», конкурсної програми до Дня Збройних Сил України (грудень), новорічних свят (грудень).

Учні 1-11 класів брали активну участь у конкурсах малюнків та плакатів на тему «Безпека на дорозі», «Наші захисники» «Обери здоров’я - матимеш майбутнє!», «Хліб очима дітей», стріт-атр на асфальті «Ми – за мир!».

Окрім проведення різноманітних заходів, шкільна організація учнівського самоврядування допомагає організовувати та контролювати чергування по школі, в їдальні, проводити зарядку, розв’язувати конфліктні ситуації, проводити профілактичну роботу з порушниками загальношкільних правил.

Всі класні колективи брали активну участь у житті школи згідно виховного плану школи. 1 вересня проведено свято Першого дзвоника. Були проведені свята до Дня Збройних сил України, до Дня вчителя, новорічні ранки і вечори, тематичні виховні години з превентивного, національно-патріотичного, естетичного, екологічного виховання. В школі проводилися тематичні тижні:знань, безпеки дорожнього руху, миру та свободи, ерудиції, освітянський,українського козацтва,морально-статевого виховання та протидії булінгу, екологічного виховання, української писемності та мови, пропаганди ЗСЖ, гідності і свободи, народних традицій, новорічних вітань.

Наші учні демонстрували вокальні таланти та фізичні можливості у районних змаганнях. У районному конкурсі «Джура» показали досить високий результат – зайняли 4 місце серед навчальних закладів району. Свої кулінарні здібності учениці 10 класу Кривуляко В. та Скомороха В. демонстрували на районному фестивалі «Шостка-Вареник-Фест».Учениця 11 класу Певно О. зайняла І місце в районному профорієнтаційному конкурсі «Мій рідний край» та ІІІ – в обласній краєзнавчій конференцій учнівської молоді « У світі краєзнавчих відкриттів».

За підтримки педагогічного колективу, діти є постійними ініціаторами, організаторами та учасниками загальношкільних заходів. Постійно в школі проводиться конкурсна робота учнівського самоврядування класів по організації та проведення загальношкільних свят відповідно календарним датам та плану роботи школи. Вчителі в такій формі роботи є помічниками. Представники учнівського самоврядування є постійними активними учасниками загальнорайонних заходів, зустрічей, представляють результати своєї роботи. Інтереси, потреби та творча ініціатива дітей мають змогу розвиватись саме через роботу шкільного учнівського самоврядування.

Проаналізувавши роботу шкільного самоврядування за 2019-2020 навчальний рік, можна визначити коло питань, над якими необхідно працювати у 2020-2021 навчальному році:

· Організація волонтерського руху для співпраці з початковими класами школи та дитячим садком.

Удосконалення положення про рейтингову оцінку діяльності учнівського колективу. Пошук нових цікавих форм проведення виховних заходів.

Впровадження різноманітних проектів в життя школи.

У 2019-2020 н.р. продовжено роботу з активізації у навачальному закладі позакласної роботи, що значно розширило коло дозвілля й відпочинку школярів. Кожен класний керівник 1-11-х класів взяв участь у відкритому виховному заході з певного напрямку виховної роботи:

- 1 клас, Головач О.М. – свято «Осіння фантазія»;

- 2 клас, Кузьменко В. В. – «Ми – нащадки славних українців»;

- 3 клас, Кузьменко С. Р. - «Мово моя українська, батьківська, материнська»;

- 4 клас, Товпига В. І. – «Екологічний квест до Всесвітнього дня тварин»;

- 5 клас, Беленко О. Г. - «Козацькому роду нема переводу»;

- 6 клас,– Гречка М. М. – «Таланти розкриваються щоденною працею»;

- 7 клас, Старовойт О. І. – «Мово рідна, калинова»

- 8 клас, Омельчук Н. М. – «Права споживача»;

- 9 клас, Ліфиренко В. Г. - «Ми такі рідні»;

- 10 клас, Комар Т. В.. – Тренінг «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

- 11 клас, Шаповал К. П. – «Наша армія – наша гордість».

Також було проведено предметні тижні:

- географії (Гречка М. М.),

- математики (Комар Т. В., Омельчук Н. М.),

- української мови і літератури (Старовойт О. І., Ліфиренко В. Г.),

- зарубіжної літератури (Старовойт О. І., Беленко О. Г.)

Значна увага приділяється питанням пропаганди здорового способу життя, реалізації проекту «Школа сприяння здоров’ю», впровадженню в практику роботи школи інтерактивних форм та методів навчання для здобуття знань та формувань життєвих навичок і передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил.

В навчальному закладі працюють мобільні інформаційні стенди щодо запобігання отруєнь дикорослими рослинами, грибами, хімічними речовинами, з профілактики різних захворювань, інфекційні захворювання. Для учнів середніх та старших класів проведено класні години на тему: “Шкідливим звичкам скажем: “НІ!”, на яких класні керівники звертали увагу учнів на профілактику шкідливих звичок.

Щотижня та перед канікулами класні керівники проводять бесіди з питань безпеки життєдіяльності.

Особлива увага приділялась роботі з профілактики насильства, протидії булінгу. В рамках тижня профілактики правопорушень та протидії булінгу було проведено загальношкільну лінійку «Про запровадження адміністративної відповідальності за вчинення булінгу (цькування) та формування нетерпимості до цього явища», перегляд відео презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати?», тренінгові заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», години спілкування «Кібербулінг. Який він?», складання та розповсюдження серед учнів 1-11 класів та їхніх батьків листівок на тему «Не стань жертвою булінгу» та поновлено інформаційний стенд матеріалами щодо протидії булінгу. Головна мета всіх виховних заходів – навчити дітей толерантному ставленню до оточуючиз, уникати суперечок, не стати жертвою булінгу чи навпаки, не булити інших.

З метою запобігання травматизму та дотримання правил поведінки під час перерв організовується чергування по школі учнів старших класів та вчителів. В рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» для учнів 5-11 класів проведено загальношкільний здоров’язберігаючий єдиний урок «Безпечна країна», виховну година «Як можна зменшити прояв насильства», 31.10.2019 р. для учнів 7-11 класів провели зустріч із інспектором ювенальної превенції Шосткинського відділу поліції ГУ НП в Сумській області капітаном поліції Гайтиною Н. О. на тему «Правовий захист дітей від насильства», для учнів 4-11 класів проведено зустріч із шкільною медсестрою Харченко І. П. на тему «Вчимося жити поряд із хворими на ВІЛ/СНІД , також проведено виставку плакатів «Ми – проти СНІДу».

Становлення гармонійно розвиненої особистості неможливе без фізичного виховання. Тому цій роботі приділяється значна увага. В школі проводяться змагання і турніри з футболу, волейболу.

Національно-патріотичне виховання учнів виявляється у патріотизмі, національній свідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин. Варто відзначити, що всі класні керівники дотримуються плану проведення єдиних класних годин щодо громадянського, національно-патріотичного виховання. Всі класні години даного напрямку супроводжувалися тематичними відео, презентаціями, повідомленнями учнів.

Так протягом навчального року були проведені наступні форми виховної роботи:

виховні години, години спілкування та загальношкільні лінійки, тематичні класні години, заходи до

- Міжнародного дня пам’яті жертв фашизму,

- дня партизанської слави,

- 78-ї річниці трагічних подій у Бабиному Яру 29-30.09.1941 року,

- 74 –річниці звільнення України від німецько-фашистських загарбників,

- «Скорботний 33-й»,

- Дня Гідності та Свободи,

- Дня Соборності України,

- Міжнародного дня жертв Голокосту,

- Дня пам’яті героїв Крут,

- Дня вшанування Героїв Небесної сотні,

- Дня пам’яті Чорнобильської трагедії,

- Дня пам’яті та примирення,

- Дня жертв політичних репресій,

- Дня пам’яті жертв геноциду кримсько-татарського народу.

З 20.01 по 24.01.2020 року був проведений тиждень Соборності України.

Родинно-сімейне виховання протягом 2019-2020 н.р. здійснювалось через систему заходів, спрямованих на виховання поваги до родини, турботливого ставлення до рідних, близьких, прояві чуйності, милосердя, толерантності, вмінні співпрацювати з іншими, .прищеплення традиційних сімейних цінностей.

Протягом навчального року в 1-11 класах проводилася робота з цього

напрямку:

  • батьківські збори в 1-11 класах за результатами навчальної та виховної роботи за чверть;
  • На класних батьківських зборах проводилися бесіди, робилися класними керівниками доповіді, здійснювалося анкетування, проводилися тренінги, круглі столи та ін.

Батьки учнів школи є активними учасниками навчально-виховного процесу, постійними помічниками освітнього закладу, учасниками класних та загальношкільних заходів. Адміністрація школи, педагогічний колектив співпрацюють з батьками у питанні навчання та виховання учнів. Щодо родинно-сімейного виховання 2019/2020 навчальний рік проведено наступну виховну роботу:

свято першого дзвоника (вересень);

уроки гендерної рівності (жовтень);

загальношкільні батьківські збори 1-11 класів;

акція «Запали свічу» (листопад);

акція «Найкращі квіти для мами»;

виховні години (протягом року),

робота з сім’ями, які опинилися в скрутних життєвих умовах (постійно);

виховна робота з дітьми та їхніми батьками, спрямована на виконання плану заходів із підтримки сімей (жовтень, постійно);

виховні години родинно – сімейного спрямування (постійно);

спільна робота педколективу, дітей, батьків під час ремонту школи (постійно).

Правоосвітня робота охоплює як учнів, так і їхніх батьків, вчителів. З метою підвищення рівня правових знань проводяться бесіди, лекції, анкетування. Щорічно в грудні проходить Тиждень права. У рамках тижня проходили: загальношкільна лінійка, тематичні уроки, виховні години, бесіди з учнями «Твої права, дитино», «Я маю право», «Що таке права та що таке обов’язки?», «Закон на захисті твоїх прав», усні журнали, години спілкування, кінолекторій «Мультфільми про права дітей», диспут «За чи проти?», круглий стіл «Права та обов’язки учнів».

Плідною є співпраця учасників освітнього процесу із представниками поліції м. Шостка, на яких ведеться не тільки розповідь на правову тематику, а й діалог, учні задають багато питань по запропонованій темі.

Особлива увага приділяється напрямку профорієнтації в старших класах.

Для учнів 6-10 класів провели екскурсіє в ТРК «Телеком-Сервіс». В 9 класі класний керівник Ліфиренко В. Г. показала презентацію професій.

Аналіз відвіданих виховних заходів показав, що виховна робота проводиться на належному рівні, використовуються елементи сучасних технологій виховання учнів.

Художньо-естетичне виховання формується у комплексі із громадянським, родинно-сімейним, трудовим, морально-правовим Щодо художньо-естетичного виховання, в школі проведена наступна робота:

організація та проведення Дня учителя «ВІват, учителю!» (жовтень);

Свято «Здрастуй, осінь!» для 5-11 кл. (жовтень);

екскурсійні поїздки для учнів під час осінніх, зимових канікул;

проведення новорічних свят (1-11 кл.) (грудень);

свято Валентина (5-11 кл.) (лютий)

участь учнів школи у класних, загальношкільних, районних, обласних конкурсах (постійно);

випуск загальношкільних газет;

участь учнів у районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, фестивалях, змаганнях художньо-естетичного спрямування(постійно);

співпраця з позашкільними навчальними закладами освіти (постійно).

Екологічне виховання виявляється в усвідомлені функцій природи в житті людини. Щодо даного напрямку виховання проведено наступну роботу:

свято врожаю для учнів 1-11 класів (вересень);

екологічна акція «Чисте подвір’я» (вересень-жовтень);

фотовиставка «Краса природи рідного краю» (листопад);

виставка-конкурс творчих робіт «Новорічна ялинка із альтернативних матеріалів» (грудень);

виставка- творчих робіт «Різдвяні візерунки на вікні» (грудень);

виставка творчих робіт «Символ року»;

екологічне хайку до Дня Землі (квітень);

онлайн пергляди відео до Всесвітнього дня біорізноманіття (травень);

екскурсійні поїздки з учнями під час осінніх, зимових канікул;

екскурсійні поїздки під час осінніх, зимових канікул естетичного спрямування;

участь учнів школи у класних, загальношкільних, районних, обласних конкурсах (постійно).

Трудове виховання є важливою складовою змісту виховання особистості. Треба відмітити, що всі класи протягом року старанно доглядали за закріпленими за ними ділянками. Вони самостійно висаджували квіти, пололи бур’яни.

Щодо трудового виховання учнів проведено наступні форми виховної діяльності:

закріплення території двору та підлеглої території школи за классами та їх прибирання, облагородження (протягом року);

робота трудового десанту (постійно);

акція «Живи, книго!» (жовтень, листопад);

рейд-перевірка підручників «Підручник» (протягом року);

виставка творчих робіт «Новорічна ялинка із альтернативних матеріалів» (грудень);

виставка творчих робіт «Новорічний подарунок» (грудень);

бесіди з техніки безпеки під час проведення новорічних свят, загальношкільних та районних конкурсів, свят (постійно);

виховні години, години спілкування на екологічну, трудову тематику.

Профілактична робота щодо попередження правопорушень, шкідливих звичок серед учнів

Питання з профілактичної роботи з попередження правопорушень та злочинів серед учнів розглядалися: на нарадах при директорові, на засіданнях методичного об’єднання класних керівників, загальношкільних батьківських зборах, на засіданнях Ради профілактики правопорушень, безпритульності та бездоглядності школи.

Класні керівники, педагог-організатор НВК ретельно стежать за відвідуванням уроків учнями. В освітньому закладі наявні особові справи дітей облікових категорій, де зберігаються відповідні документи, які підтверджують статус дитини, акти обстеження житлово-побутових умов, характеристики, особисті документи опікунів, наявність єдиного квитка, діє Рада профілактики. Обстеження житлово-побутових умов проводиться протягом навчального року 2 рази (у вересні та у січні) та за потреби.

На кінець навчального року на внутрішкільному контролі стоїть учениця 5-го класу Беленко Діана, учень 9-го класу Саєнок Платон.

Учителі- наставники ведуть індивідуальні плани роботи з дітьми облікових категорій, де відмічаються профілактичні бесіди, які проводяться з дитиною. Відмітки про відвідування занять учнями облікових категорій ведуться на сторінках обліку відвідування навчальних занять класних журналів.

З учнями школи, схильними до девіантної поведінки та пропусків навчальних занять без поважних причин, проводиться планомірна робота щодо охоплення їх навчанням та позашкільною освітою .

Попередження дитячого травматизму

Головною метою державної політики у сфері профілактики дитячого травматизму є забезпечення умов реалізації конституційного права кожного громадянина на охорону життя та здоров'я, підвищення рівня безпеки життєдіяльності населення, особливо дітей, як передумови сталого соціально-економічного розвитку країни.

При плануванні роботи закладу з даного питання враховано діючі нормативні документи, поставлено конкретні задачі перед педагогічним колективом ЗНЗ щодо профілактичної роботи з запобігання дитячому травматизму, визначено оптимальні строки виконання та відповідальних.

Протягом 2019/2020 навчального року було видано низку наказів з питань профілактики дитячого травматизм . Питання профілактики дитячого травматизму заслуховувалися на педагогічних радах .

Перед педагогічним колективом поставлено конкретні завдання, визначено оптимальні строки виконання, призначено відповідальних. Навчання, інструктажі з охорони праці здійснюються відповідно до вимог Типового положення про порядок навчання і перевірки знань з питань охорони праці: серпень-вересень - проведення вступного (первинного) інструктажу з учнями (що зафіксовано на окремій сторінці класного журналу, а у початковій школі в журналах вступного інструктажу окремо у кожному класі); видання наказу з організації роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності; перегляд інструкцій з правил техніки безпеки; оформлення актів-дозволів на роботу в навчальних кабінетах, спортивній залі; забезпечення проходження працівниками профілактичного медичного огляду; забезпечення виконання заходів протипожежного захисту закладу; січень-лютий - проведення повторного інструктажу з учасниками навчально-виховного процесу; аналіз стану охорони праці та безпеки життєдіяльності закладу; моніторинг результатів щорічного медичного огляду учнів.

В січні 2020 року провели тиждень безпеки життєдіяльності, в ході якого були такі заходи:

- загальношкільні лінійки «Правила евакуації з навчального закладу під час пожежі», «правила безпечної поведінки у школі»,

- поновлення стенду «Пожежна безпека»,

- ігри, вікторини на знання правил дорожнього руху,

- тематичні виховні години по правилах безпеки життєдіяльності учнів,

- аукціон ідей «»Що означає безпека»,

- перегляд мультфільмів по правилах дорожнього руху.

Під час карантину дітей учасники освітнього процесу інформувалися про симптоми корона вірусу, та правила безпечної життєдіяльності на офіційному сайті НВК.

Методичне об’єднання класних керівників у 2019-2020 навчальному році працювало за вектором «Розвиток нахилів, здібностей, обдарувань школярів з метою їх життєвого самовизначення і самореалізації». Діяльність методичного об’єднання класних керівників 1-11 класів була спрямована на реалізацію головної мети: виховання активної, життєрадісної, творчої особистості, вихованої, чемної особистості, що любить і шанує батьків, свою родину, школу, Батьківщину; особистості, яку характеризує почуття власної гідності: має поняття права і вміє поважати права інших. Підвести дитину до визначення себе часткою людства, забезпечити гармонійний розвиток особистості, активну участь у житті суспільства».

На початку навчального року всі класні керівники склали індивідуальні плани виховної роботи з урахуванням недоліків і поставлених задач на основі річного плану виховної роботи школи.

Класні керівники працювали за індивідуальними планами, змістовна наповнюваність яких відповідає віковим особливостям учнів і спрямована на виховання у них ціннісного ставлення до себе, родини, людей, до праці, до природи, до культури і мистецтва, ставлення до держави.

Плани виховної роботи класних керівників складено відповідно до методичних рекомендацій щодо планування виховної роботи в закладах освіти.

Усі класні керівники плідно працювали у сфері реалізації єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів. А саме: участь у шкільних заходах, тематичних місячниках, тижнях патріотичного виховання, а також превентивного, національно-громадянського. Проводилась робота з профілактики правопорушень, дитячої бездоглядності; виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, пропаганди здорового способу життя, профілактики травматизму. На виконання цих завдань класними керівниками та педагогом організатором були підготовлені виступи на ШМО класних керівників.

План виховної роботи на 2019-2020 н.р. у зв’язку із карантином частково не виконаний, хоча частину заходів проводили онлайн.

Разом з тим залишаються деякі актуальні питання, над якими необхідно працювати в наступному навчальному році.

Потребують вирішення в новому навчальному році проблеми ????

індивідуальної роботи з важко вихованими учнями, з учнями, що мають шкідливі звички, проявляють агресію й конфліктність. Тобто в новому навчальному році слід більше уваги приділити індивідуальній роботі зі школярами.

Кiлькiсть переглядiв: 295

Коментарi