- підвищення якості кожного уроку;
- виконання завдання Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання, формування в учнів внутрішньої мотивації до навчання, пізнавальної активності;
- підвищення ефективності та якості освітнього процесу;
- вироблення шляхів посилення національного, патріотичного виховання учнів;
- врахування особливостей організаційно-методичного супроводу освітнього процесу в новому навчальному році в умовах упровадження державних освітніх стандартів у 5-10 класах закладу загальної середньої освіти;
- підвищення якості організаційно-методичного супроводу учнівських олімпіад, турнірів, конкурсів;
- забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти;
- забезпечення соціально-психологічного захисту дітей;
- формування здорового соціально-психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективах;
- організація індивідуальної роботи з обдарованими учнями;
- підвищення рівня професійної компетенції педагогічних кадрів, що включає якісне володіння змістом навчальної дисципліни, сучасними методиками та технологіями навчання та виховання, досконалі знання особливостей фізичного і психологічного розвитку дітей та учнів у кожному віковому періоді;
- удосконалення володіння педагогами інформаційно-комунікаційними технологіями.